Blumhart Mistrz Gry
Liczba Punktów : 180 Join date : 10/05/2010
| Temat: Podklasy Wojownika Nie Sty 08, 2012 4:56 am | |
| FechmistrzWojownik ten całe swoje życie zajmuje się walką konkretnym orężem; dzięki swoim umiejętnościom może nauczać innych szermierki, nie ma sobie równych w parowaniu bronią, jak i w celnym zadawaniu ciosów. Preferowana umiejętność mechaniczna: Walka danym orężem ( do wyboru ) ______________________________________________________________________________ MnichWojownik ten przeszedl szkolenie w jednym z klasztorów, gdzie mnisi ucza walki bez broni, a z wykorzystaniem nóg i pięści. Ciosy tak wyszkolonego wojownika bywają zabójcze, potrafią zadać obrażenia nawet ciężko opancerzonemu przeciwnikowi. Mnisi z klasztoru ucza sie kontorolowac energie KI ukrytą w ich wnetrzu oraz te pochodzacą z otoczenia. Tylko oni potrafia ją pojąć, opanować i wykorzystać. KI daje siłę kontrolowania własnego ciała poprzez panowanie nad umysłem. Dzieje się to dlatego, że zarówno ciało jak i umysł dopełniaja sie dzięki zawartej w nich energii KI. Stąd też można mówić o energii KI ciała i energii KI umysłu, przy czym KI umysłu moze zapanować nad ciałem ale nie odwrotnie. Poprzez rozwijanie KI ciała mnich wpływa na rozwój cech takich jak zreczność, szybkośc, siła i wytrzymałość, gdyż te bezposrednio związane sa z ciałem. Techniki wykorzystywane przez mnicha są jednak bardzo ryzykowne ze wzgledu na słabości ciała, na które energia KI umysłu nie ma wpływu. Chodzi o możliwość przeciążenia organizmu w wyniku wyzwolenia chwilowo znacznej siły, czego konsekwencją mogą byc urazy mięśni i stawów, ich nadwyrężenie, naderwanie, bądź nawet rozerwanie. Preferowana umiejętność mechaniczna: magia światła ______________________________________________________________________________ StrzelecWojownik ten włada wszelaką bronią strzelecką, specjalizując się w jednej z nich. Czynnikami, które charakteryzują tego wojownika, są: bystre oko, celność i walka na dystans. Najczęściej jest on jednostką wsparcia; w walce bezpośredniej nie ma większych szans, jednak na dystans jest niepokonany. Preferowana umiejętność mechaniczna: strzelectwo ______________________________________________________________________________ PaladynŚwięty wojownik - zostają nim wyłącznie praworządne istoty - może przejść szkolenie w zakonie rycerskim. Po złożeniu przysiąg i ślubowań, wojownik ten jest gotów do tego, by stanąć w służbie dobra. Doświadczeni paladyni korzystają z błogosławieństw danych im przez potęgi. Preferowana umiejętność mechaniczna: Magia światła lub walka mieczem ______________________________________________________________________________Czarny RycerzUpadły wojownik. Najczęściej zakuci w czarne zbroje, sieją postrach wśród swoich wrogów. Czarnym rycerzem może stać się również paladyn, jeśli odwróci się od dobrych bóstw i zacznie służyć tym złym. Doświadczeni czarni rycerze korzystają z błogosławieństw danym im przez bogów. Preferowana umiejętność mechaniczna: Walka ciężkim orężem | |
|